Оголошено конкурс на найкращий відеоролик про університет

Мета конкурсу – створення молоддю кращих зразків реклами свого факультету, інституту, освітньої програми чи спеціальності та проведення університетом на їх основі широкої промоційної кампанії  у соцмережах та телебаченні.

Керівництво конкурсом здійснює Організаційний комітет на чолі з ректором. У складі Оргкомітету – фахівці з комунікаційних технологій, представники студентського сенату та студентського профкому, професори та викладачі, психологи, працівники університету, які залучені до створення медійної продукції.

УМОВИ КОНКУРСУ:

Номінації відео- і додаткової до ролику реклами у вигляді плакату-банеру:

1.ВІДЕОРОЛИК (номінації):

– про освітню програму;

– про спеціальність;

– про факультет чи інститут, коледж;

– про унікальний університетський проєкт;

-про університет.

2.ПЛАКАТ, КАРТИНКА, БАНЕР чи інший варіант реклами факультету чи інституту та університету для розміщення ролику на сайті університету та у соціальних мережах.

Роботи надсилаються до Оргкомітету Конкурсу, шляхом

заповнення заявки на google-форми: https://bit.ly/2Lgpydu

У цій заявці обов’язково вказується, що правовласники матеріалів, надісланих на конкурс, не заперечують проти їх розміщення в мережі Інтернет, використання в телепередачах і на зовнішніх рекламних носіях, а також публікації або згадки в засобах масової інформації.

Увага! Від одного учасника (групи) на конкурс приймається одна робота!

Кращі конкурсні роботи оргкомітет розміщує на сайті університету, а роботи-переможці – у масмедіа (в цілях просування авторів, відповідних кафедр, факультетів та університету в цілому).

Увага!

Термін закінчення прийому робіт на конкурс –  19 лютого 2021 року

Термін підведення підсумків конкурсу –  до 5 березня 2021 року.

ВИМОГИ:

– робота повинна мати позитивний, життєстверджуючий характер;

– зміст твору, сюжет, дії персонажів не повинні суперечити чинному законодавству України, в ролику повинні бути відсутніми неетичні матеріали, а також недостовірні відомості;

-текст ролика повинен бути коротким, лаконічним, оригінальним;

-рекламне звернення повинно мати емоційну насиченість, створювану кольором, світлом і іншими графічними елементами.

– тривалість ролика не більше 90 секунд (!), субтитри українською мовою

ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ

Оргкомітет оцінює конкурсні роботи за 10-ти бальною систему за наступними критеріями:

  1. Відповідність темі;
  2. Професіоналізм рішення, ефективність рекламних, соціальних методик і технологій;
  3. Соціальна значимість, позитивність і креативність (новизна ідеї, оригінальність, гнучкість мислення авторів);

Рішення Оргкомітету з визначення головних трьох переможців конкурсу буде прийнято відкритим голосуванням простою більшістю голосів від встановленого числа членів Оргкомітету. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови конкурсу.

Спочатку розглядатимуться ролики кожного окремого факультету, інституту, коледжу і їм буде присуджено перше, друге і третє місця.

У фіналі Оргкомітет розгляне всі ролики-переможці кожного з факультетів, інститутів та коледжу і присудить перше, друге і третє місця на рівні університету.

Автори (групи авторів)-переможців отримають право на створення відеороликів про університет.

Результати конкурсу буде оголошено на спеціальному брифінгу Оргкомітету за участі засобів масової інформації. Переможців нагородять дипломами та цінними призами.

Наказ Університету №10 від 06.01.2021 р. Про конкурс серед студентів на кращий рекламний ролик

Положення про конкурс серед студентів Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника на кращий рекламний ролик своєї спеціальності, факультету. інституту чи коледжу