Вступникам

Кафедра фізики і хімії твердого тіла   є випусковою  для бакалаврів освітньої  програми “Прикладна фізика та наноматеріали” спеціальність 105 “Прикладна фізика та наноматеріали”  та магістрів освітньої програми Прикладна фізика та наноматеріали спеціальність 105 “Прикладна фізика та наноматеріали”.
Особливістю освітньої програми є її прикладна орієнтація на напрямки (студент в рамках освітньої програми самостійно обирає предмети за напрямками):
– Медична фізика;
– Матеріали та системи відновлювальної енергетики. 
 Інформаційний буклет спеціальності. pdf.

 

Спеціальність ступеня
бакалавр
Освітня програма
Перелік конкурсних предметів
Прикладна фізика та наноматеріали Прикладна фізика та наноматеріали
(із орієнтацією на напрямки: медична фізика та матеріали та системи відновлювальної енергетики)
Українська мова та література
Математика
На вибір вступника із переліку:
–       Історія України;
–       Іноземна мова;
–       Біологія;
–       Хімія;
–       Фізика;
–       Географія

 

Подача заяв на вступ

Вступники на основі повної загальної середньої освіти  подають заяви тільки в електронній формі, крім визначених нижче випадків;

Як зареєструвати електронний кабінет вступника  і подавати заяви на вступ до вузів?

Вступники на навчання для здобуття вищої освіти подають заяви:

в електронній формі через особистий електронний кабінет вступника, крім визначених у цьому пункті випадків;

тільки в паперовій формі (у зв’язку з неможливістю зареєструвати особистий електронний кабінет вступника):

  • у разі подання документів іноземцями та особами без громадянства, крім осіб з посвідкою на постійне проживання в Україні, та осіб, документованих посвідченням особи, яка потребує додаткового захисту, або посвідченням біженця;
  • у разі подання іноземного документа про освіту;
  • у разі подання документа про раніше здобуту освіту, виданого до запровадження фотополімерних технологій їх виготовлення;
  • у разі подання заяви на вступ до встановлених Правила прийому строків подання електронних заяв /роботи електронних кабінетів вступників;
  • у разі неможливості зареєструвати особистий електронний кабінет вступника або подати заяву в електронному вигляді з інших причин, що підтверджено довідкою приймальної комісії закладу вищої освіти.

Вступники можуть подати у сукупності за всіма основами вступу до п’яти заяв на місця державного або регіонального замовлення та до п’ятнадцяти заяв за всіма джерелами фінансування.

Реєстрація електронних кабінетів вступників у 2024 році починається 1 липня.

Для подання заяв в електронній формі вступник реєструє особистий електронний кабінет в ЄДЕБО на вебсайті за адресою https://vstup.edbo.gov.ua/.

Під час реєстрації вступник зазначає такі дані:

  • адресу електронної пошти, до якої вступник має доступ. Зазначена адреса буде логіном для входу до особистого електронного кабінету вступника;
  • пароль для входу до особистого електронного кабінету;
  • серію та номер документа (одного з документів) про раніше здобуту освіту (основу вступу);
  • номер, PIN-код та рік отримання сертифіката зовнішнього незалежного оцінювання (далі – сертифікат ЗНО) / сертифіката НМТ . У разі наявності даних різних років та іспитів вказується будь-який з передбачених до використання на відповідній основі вступу, визначений цим Порядком;
  • тип та номер (серію та номер) документа, що посвідчує особу, або реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) (у разі відсутності сертифікатів ЗНО / сертифіката НМТ );
  • реквізити документів, що засвідчують підстави для спеціальних умов участі у вступній кампанії, інформація про які доступна в державних реєстрах.

Особа, яка має підстави для спеціальних умов участі у вступній кампанії, у разі недоступності в державних реєстрах відповідних документів до подання першої заяви має звернутись до Університету або будь-якого іншого закладу вищої освіти (особисто або електронною поштою, якщо заклад вищої освіти спроможний дистанційно провести належну перевірку документів) та надати документи, що підтверджують указане право, для створення в ЄДЕБО картки фізичної особи та завантаження сканованих копій цих документів.

Вступники можуть звернутися до консультаційного центру будь-якого закладу вищої освіти:

  • за наявності розбіжностей в даних вступника в ЄДЕБО (прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, стать, громадянство тощо), у документі про раніше здобуту освіту (основу вступу), у даних учасників ЗНО / НМТ ;
  • у разі подання документа про раніше здобуту освіту (основа вступу), інформація про якій відсутня в ЄДЕБО, за умови, що документи про освіту видані до запровадження фотополімерних технологій їх виготовлення.

Заява в електронній формі подається вступником шляхом її заповнення в режимі онлайн.

У заяві вступники вказують:

  • ступінь вищої освіти;
  • основу вступу;
  • конкурсну пропозицію із зазначенням освітньої програми (спеціальності, предметної спеціальності, спеціалізації, декількох освітніх програм в межах спеціальності);
  • форму здобуття освіти;
  • інформацію про вступника.

Пріоритетність зазначається в заявах на місця державного або регіонального замовлення (при цьому показник пріоритетності 1 (один) означає найвищу пріоритетність), зазначену вступником пріоритетність заяв не може бути змінено.

Під час подання заяв на відкриті та фіксовані конкурсні пропозиції вступники обов’язково зазначають один з таких варіантів:

«Претендую на участь у конкурсі на місце державного або регіонального замовлення і на участь у конкурсі на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб у разі неотримання рекомендації за цією конкурсною пропозицією за державним або регіональним замовленням»;

«Претендую на участь у конкурсі виключно на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб, повідомлений про неможливість переведення в межах вступної кампанії на місця державного або регіонального замовлення».

Під час подання заяв на небюджетну конкурсну пропозицію вступники претендують на участь у конкурсі виключно на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб і попереджаються про неможливість переведення в межах вступної кампанії на місця державного або регіонального замовлення, у заявах зазначають:

«Претендую на участь у конкурсі виключно на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб, повідомлений про неможливість переведення в межах вступної кампанії на місця державного або регіонального замовлення».

Інформація про ознайомлення вступника з Правилами прийому, наявною ліцензією і сертифікатом про акредитацію відповідної освітньої програми (спеціальності) та строком його дії, а також інформація про наявність/відсутність підстав для застосування спеціальних умов участі в конкурсному відборі на навчання для здобуття вищої освіти та/або спеціальних умов вступу на навчання за державним або регіональним замовленням фіксується кожною поданою заявою вступника.

У разі подання документів на неакредитовані освітні програми (спеціальності) інформація про ознайомлення вступника з частиною шостою статті 7 Закону України «Про вищу освіту» фіксується в заяві вступника.

Право на спеціальні умови участі в конкурсному відборі на навчання для здобуття вищої освіти та/або спеціальні умови вступу на навчання за державним або регіональним замовленням вступник зазначає у кожній заяві, що подається. Текст мотиваційного листа вноситься вступником до кожної заяви, за потреби на електронну пошту відбіркової комісії факультету (перелік адрес відбіркових комісій наведено за посиланням: https://bit.ly/41xREDh) вступник надсилає копії (фотокопії) матеріалів, що підтверджують викладену в мотиваційному листі інформацію. Врахування права на спеціальні умови підтверджує Університет, або заклад вищої освіти, до якого подано відповідну заяву, на підставі документа, наявного у даних фізичної особи в ЄДЕБО.

Вступники, які проживають на тимчасово окупованій території або переселилися з неї після 01 січня 2024 року, подають документи з урахуванням особливостей, передбачених наказом № 271. (більш детально тут)

Вступники за спеціальністю 017 “Фізична культура і спорт” подають додатково висновок медичної комісії Івано-Франківського обласного лікувально-фізкультурного центру “Здоров’я” (м. Івано-Франківськ, вул. Матейка, 20);

Вступники на освітній рівень бакалавра спеціальності 025 “Музичне мистецтво” додатково подають документ про наявність спеціалізованої професійної музичної освіти (здобута повна середня освіта в національних спеціалізованих закладах освіти (музичних середніх спеціалізованих школах-інтернатах для обдарованих дітей) або диплом фахового молодшого бакалавра, молодшого бакалавра (молодшого спеціаліста) зі спеціальності 025 «Музичне мистецтво».

При вступі на базі НРК5 для встановлення можливості перезарахування попередніх результатів навчання та встановлення курсу для продовження навчання (терміну навчання), вступники додатково надсилають на електронну пошту приймальної комісії (відбіркової комісії факультету, на який вступають) додаток до диплому молодшого спеціаліста/фахового молодшого бакалавра. Перелік адрес відбіркових комісій наведено за посиланням: https://bit.ly/41xREDh.

Подана вступником заява відображається у розділі ЄДЕБО, до якого має доступ Університет, обраний вступником, зі статусом «Зареєстровано в ЄДЕБО».

Заява зі статусом «Зареєстровано в ЄДЕБО» розглядається уповноваженою особою приймальної комісії Університету протягом трьох робочих днів з дати реєстрації заяви в ЄДЕБО, але не пізніше наступного дня після завершення прийому документів, у випадку складання вступних випробувань – не пізніше наступного дня після завершення вступних випробувань. За результатами розгляду уповноважена особа приймальної комісії присвоює заяві один з таких статусів, що відображаються в особистому електронному кабінеті вступника: «Зареєстровано у закладі освіти» або «Потребує уточнення вступником».

При присвоєнні заяві статусу «Потребує уточнення вступником» уповноважена особа зазначає перелік даних, що потребують уточнення, із зазначенням способу та дати, до якої їх необхідно подати. Внесені дані відображаються в особистому електронному кабінеті вступника. Після уточнення вступником необхідних даних уповноважена особа приймальної комісії змінює статус заяви вступника на «Зареєстровано у закладі освіти».

Заяву в паперовій формі вступник подає особисто до приймальної комісії Університету (за згодою Університету або в разі перебування вступника на тимчасово окупованій території – дистанційно з використанням засобів електронного зв’язку). Зміст заяви в паперовій формі відповідає змісту заяви в електронній формі. Уповноважена особа приймальної комісії вносить відомості кожної заяви в паперовій формі до ЄДЕБО в день прийняття заяви (з відповідною поміткою в разі дистанційної подачі заяви). Мотиваційний лист додається вступником до заяви в паперовій формі, в ЄДЕБО в даних заяви вказується номер особової справи вступника у закладі освіти, де міститься мотиваційний лист. Належним дотриманням вимоги встановлення фізичної особи, яка дистанційно подає заяву в паперовій формі, вважається електронна ідентифікація фізичної особи, яка подає такі документи з використанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.

До заяви, поданої в паперовій формі, вступник додає:

  • копію документа (одного з документів), що посвідчує особу, передбаченого Законом України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус»;
  • військово-облікового документа (для військовозобов’язаних – військового квитка або тимчасового посвідчення військовозобов’язаного, а для призовників – посвідчення про приписку до призовних дільниць);
  • копію документа (державного зразка) про раніше здобутий освітній (освітньо-кваліфікаційний) рівень, на основі якого здійснюється вступ, якщо інформація про нього не зберігається в Єдиній державній електронній базі з питань освіти;
  • чотири кольорові фотокартки розміром 3×4 см, а також електронне фото не менше 120 пікселів за шириною та 150 пікселів за висотою.

Для участі у співбесіді, творчому конкурсі, крім заяви на участь, вступники подають копію документа, що посвідчує особу; фотокартку розміром 3×4 см (1 Мб для фотокарток в електронній формі); копію документа, що підтверджує право вступника на участь у співбесіді. Подання вступниками інших документів для участі у співбесіді, творчому конкурсі не є обов’язковим.

За умови проведення співбесіди, творчого конкурсу у дистанційному форматі подання документів відбувається шляхом надсилання їх сканованих копій, з накладанням на відповідні файли кваліфікованого електронного підпису вступника, на електронну адресу Приймальної комісії закладу, зазначену в Реєстрі суб’єктів освітньої діяльності ЄДЕБО (або іншими засобами зв’язку, визначеними Правилами прийому).

Заяви для участі у вступних випробуваннях в Університеті подаються через особисті електронні кабінети вступників (у паперовій формі або електронною поштою до Приймальної комісії Університету в разі відсутності особистого електронного кабінету вступника відповідно до цих Правил).

Приймальна комісія Університету приймає рішення про допущення чи недопущення вступника до участі у конкурсному відборі для вступу на навчання для здобуття вищої освіти за підсумками розгляду поданої вступником заяви, доданих до неї документів, результатів вступних випробувань. На підставі рішення заяві вступника присвоюється один з таких статусів: «Допущено до конкурсу»; «Допущено до конкурсу (навчання за кошти фізичних та юридичних осіб)»; «Відмовлено закладом освіти» (із зазначенням причини відмови).

Заяву, подану в електронній формі, може бути скасовано вступником в особистому електронному кабінеті до дати закінчення подання заяв. При цьому заяві присвоюється один із статусів:

«Скасовано вступником»;

«Скасовано вступником (без права подання нової заяви з такою самою пріоритетністю)».

Заяву в електронній формі, зареєстровану в ЄДЕБО, може бути скасовано технічним адміністратором ЄДЕБО на підставі рішення розпорядника ЄДЕБО не пізніше ніж за день до закінчення подання заяв за умови виявлення технічної помилки під час внесення відповідних даних до ЄДЕБО. Скасована заява вважається неподаною, а факт такого подання анулюється в ЄДЕБО.

Технічний адміністратор засобами мобільного зв’язку або електронного зв’язку повідомляє вступникові про скасування заяви в день її скасування, після чого вступник може подати нову заяву з такою самою пріоритетністю.

Заяву у паперовій формі, зареєстровану в ЄДЕБО, може бути скасовано Університетом на підставі рішення Приймальної комісії до дати закінчення прийому документів на навчання для заяв у паперовій формі за умови допущення технічної помилки під час внесення відповідних даних до ЄДЕБО, що підтверджується актом про допущену технічну помилку, сформованим в ЄДЕБО. Скасована заява вважається неподаною, а факт такого подання анулюється в ЄДЕБО. При цьому заяві присвоюється статус «Скасовано закладом освіти».

Технічний адміністратор засобами мобільного зв’язку або електронного зв’язку повідомляє вступникові про скасування заяви в день її скасування, після чого вступник може подати нову заяву з такою самою пріоритетністю.

Під час прийняття на навчання осіб, які подають документ про здобутий за кордоном ступінь (рівень) освіти, обов’язковою є процедура визнання і встановлення еквівалентності цього документа, що здійснюється відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 05 травня 2015 року № 504 «Деякі питання визнання в Україні іноземних документів про освіту», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27 травня 2015 року за № 614/27059.

Відповідно до пункту 34 Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 р. № 1487 під час виконання вимог до зарахування вступники повинні надати копії військово-облікового документа. Військово-обліковими документами є: для призовників – посвідчення про приписку до призовної дільниці; для військовозобов’язаних – військовий квиток або тимчасове посвідчення військовозобов’язаного; для резервістів – військовий квиток. Копії документів можуть бути надіслані на електронну адресу відбіркових комісій, або надані особисто вступником при звертанні у відбіркову комісію. У випадку надання копій військово-облікових документів у період виконання вимог до зарахування, вступник зобов’язаний пред’явити оригінали цих документів у строк не пізніше ніж за 10 днів після початку навчання.

Етапи вступної кампанії
Початок реєстрації електронних кабінетів вступників, завантаження необхідних документів  1 липня 2024 року
прийом заяв та документів розпочинається 19 липня 2024 року
закінчення прийому заяв та документів о 18.00 31 липня 2024 року
терміни оприлюднення рейтингових списків вступників, які вступають на основі сертифікатів ЗНО 5 серпня 2024 року 

(не пізніше)

виконання вступниками вимог до зарахування, які отримали рекомендації до 18:00 8 серпня 2024 року

Більш детальну інформацію про вступ можна отримати на сайті Приймальної комісії університету тут